Jumping

Na hodinách Jumpingu vás nečeká jenom skákání nahoru a dolů. Těšit se můžete i na motivační hudbu, za jejíhož rytmu, budete sprintovat a zároveň tempo střídat s pomalejšími pasážemi. Do kondice tak dostanete nejen nohy, ale i celé tělo. Výhodou je, že oproti běžnému skákání na tvrdé zemi, odpadají díky měkkému dopadu starosti s bolavými koleny či kyčlemi. Trampolíny si získaly své místo nejen ve fitness centrech, ale i v mnoha domácnostech. Jsou oblíbenou fitness pomůckou, díky které si můžete skvělou postavu doslova vyskákat.

 

Jumping patří co do počtu spálených kalorií během jedné cvičební lekce k těm nejúčinnějším. Samozřejmě záleží na intenzitě cvičení, v průměru však spálíte až 1 500 kcal za hodinu. To je téměř dvojnásobek než například během lekce zumby a až o třetinu více než při H.E.A.T. Zatímco kalorie z těla mizí, endorfiny se v něm díky intenzitě tréninku a jeho zábavné formě, hromadně vyplavují. Trampolíny mimo jiné unesou až přes sto kilo váhy, proto jsou ideální také pro lidi s nadváhou.

 

Výhody Jumpingu:

  • komplexní posílení svalů celého těla
  • posílení hlubokých vnitřních svalů
  • vysoký výdej a rychlé spalování tuků (vhodné na hubnutí)
  • příznivý vliv na kardiovaskulární systém, zvyšuje kapacitu plic a celkovou vytrvalost
  • vhodné cvičení i pro rekonvalescenci po poranění nebo v případě kloubních problémů
  • příznivě ovlivňuje kondici svalů pánevního dna (nevhodné pro ženy hned po porodu)
benefits

Možnost parkování

benefits

Bezbariérový přístup

benefits

Vzduchotechnika a klimatizace

benefits

Retenční systém

benefits

Skupinové lekce

benefits

Školka

Máte jakýkoliv dotaz?

Dejte nám vědět, do 24h se vám ozveme

O vaše data je u nás postaráno.
Přečtěte si naše link na stránku o ochr. os. údajů.

picture